Ilmainen toimitus yli 120€ tilauksiin! Kaikki SECOND HAND tuotteet Osta 4 Maksa 3!

Toimitusehdot

Myyjä

Verkkokaupan toimitusehdot. Myyjä pidättää oikeuden muuttaa näitä toimitusehtoja yksipuolisella päätöksellä ilman ennakkoilmoitusta.

Mikäli tilauksen teossa tai toimituksessa on ongelmia, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme.
Asiakaspalvelu:
- e-mail: info@hirnuinen.fi
- Txt tai WhatsApp: +358 41 7425587

hirnuinen.fi (2111819-8)
Askonkatu 9
15100 Lahti
(Ei noutomahdollisuutta)

Hinnat sisältävät voimassaolevan ALV.n
Uusien tuotteiden ALV25,5% (Kirjat ALV14%)
Käytetyissä tuotteissa sovelletaan marginaaliverotusmenettelyä 79 a § (29.12.1995/1767). Tuotteet merkitty tällöin ALV0%

hirnuinen.fi myy tuotteita vain täysi-ikäisille yksityishenkilöille Manner-Suomeen.
Mikäli haluatte tilata muihin maihin tai yritykselle, olettehan yhteydessä asiakaspalveluumme. Muualle kuin Manner-Suomeen tilatteassa, tilaaja vastaa mahdollisista tulli- ja verovelvotteista.


Maksaminen

1. Maksupalvelutarjoaja Paytrail (Pankkimaksutavat, Korttimaksut, Mobiilimaksut, Lasku- ja osamaksu)

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
paytrail.com/kuluttaja/tietoa-maksamisesta


2. Maksupalvelutarjoaja Klarna

Verkkokaupan maksunvälittäjänä toimii Klarna (https://klarna.fi). Klarna Payments palvelun avulla on turvallisia ja helppoa tehdä ostoksia. Klarnan maksuvaihtoehtoina ovat lasku, erämaksu, verkkopankit ja kortti

Käyttämällä Klarna Payments -palvelua hyväksyt Klarna AB:n (556737-0431, Sveavägen 46, 11134 Stockholm) ehdot, jotka löydät kassalta. 

Mikäli sinulla on maksamiseen liittyviä kysymyksiä, pyydämme ottamaan suoraan yhteyttä Klarnan asiakaspalveluun asiakaspalvelu@klarna.fi tai 09 – 425 99 771 (Ma-Pe 8.00-16.00). 


Toimitus ja toimituskulut

Käytössämme ovat Matkahuollon pakettipalvelut.
Toimitamme tilaukset valitsemasi noutopisteeseen tai -automaattiin. Kuljetusyhtiö saattaa muuttaa noutopistettä, jos valittu automaatti on täynnä yms. esteen vuoksi.
Katso lähin matkahuollon toimipiste: Palvelupisteet - Matkahuolto (linkki avautuu uuteen ikkunaan)

Hinnat ovat:
Matkahuolto 5,90€ - ilmainen toimitus yli 120€ tilauksiin

- Nouto Matkahuollon pakettiautomaatista:
Toimitus valitsemaasi Matkahuollon pakettiautomaattiin pääsääntöisesti 1-2 työpäivän aikana, isoimmissa kaupungeissa myös lauantaisin. Saat ilmoituksen heti, kun pakettisi on noudettavissa. Kuljetus on hiilineutraali.
- Nouto Matkahuollon palvelupisteestä:
Toimitus valitsemaasi Matkahuollon noutopisteeseen, kuten pakettiautomaattiin, Matkahuoltoon, K-Marketiin tai R-kioskiin pääsääntöisesti 1-2 työpäivän aikana, isoimmissa kaupungeissa myös lauantaisin. Saat ilmoituksen heti, kun pakettisi on noudettavissa. Kuljetus on hiilineutraali.

Näet verkkokaupan kassalla ajantasaisen tiedon toimituksen hinnasta ja tilaukseen käytettävissä olevista toimitustavoista. Toimituskulut Manner-Suomeen on 5,90€ ja se lisätään ostoskorin summaan. Yli 120€ tilauksiin toimituskulut 0€. Mikäli tuotteita palautetaan ja tilauksen arvo jää alle 100€, perimme toimituskulut 5,90€ (Ilmaisen toimituksen raja vain Manner-Suomeen toimitettaviin tilauksiin)

Mikäli paketti on vaurioitunut toimituksen aikana, on asiasta tehtävä viipymättä reklamaatio kuljetysyritykselle.


Toimitusaika

Normaali toimitusaika on 1-4 arkipäivää. Pyrimme aina toimittamaan kaikki tilaukset mahdollisimman nopeasti, mutta toimitusaika voi vaihdella sesonkikohtaisesti. Mahdollisesti poikkeavat toimitusajat ilmoitetaan verkkokaupan sivuilla erikseen.

Mikäli saapumisilmoitusta ei ole tullut 6 arkipäivän kuluttua tilauksestanne, olettehan yhteydessä asiakaspalveluumme!                                                                        

Peruuttaminen

Verkkokaupasta tilatuilla tuotteilla on kuluttajansuojalain mukainen 14 vuorokauden palautusoikeus, alkaen tuotteen vastaanottamisesta. Palauttajan on pyydettäessä näytettävä toteen palautusajankohta esimerkiksi palautuskuitilla.

Käytetyt tuotteet myydään tuotekuvauksien ja kuvien mukaisessa kunnossa. Ostajalla on vastuu selvittää tuotteen kunto ennen tilauksen tekemistä ja pyytää tarvittaessa lisätietoja käytetystä tuotteesta.

Ennen tilauksen peruuttamista asiakkaan tulee olla yhteydessä asiakaspalveluumme sähköpostitse info@hirnuinen.fi ja ilmoittaa peruutuksesta ja tulossa olevasta tuotteiden palautuksesta. Palautus on mahdollista tehdä tilauksen kaikkien tuotteiden tai vain osan tuotteista kohdalla. Palautettavat tuotteet tulevat olla käyttämättömiä, alkuperäisissä pakkauksissa ja virheettömiä. 

Myyjällä on oikeus alentaa tuotteen arvoa osittain tai kokonaan, mikäli tuotteita on käytetty, niihin on syntynyt virheitä, alkuperäiset pakkaukset ovat hukkuneet tai tuotteet eivät muulla tavoin ole siinä kunnossa, missä ne ovat asiakkaalle myyty.

Palautuksen pakkausvastuu on myös asiakkaalla. Mikäli tuote vaurioittuu tai häviää palautuksen aikana puutteellisen pakkaamisen tai merkintöjen vuoksi, pidätämme oikeuden evätä palautus.

Asiakkaan on maksettava palautuksen kustannukset itse.

hirnuinen.fi verkkokauppa ei ole vastuussa palautukseen liittyvistä välillisistä kustannuksista.

Maksu palautetaan samalla tavalla millä tilaus on maksettu. Esimerkiksi kortilla maksettaessa palautuksen summa hyvitetään kortille. Mikäli tämä ei onnistu sovitaan toinen tapa maksun palautukselle. Maksu palautetaan kun palautuslähetys on saapunut varstollemme.  

Lähetyksen noutamatta jättäminen ei ole peruutus/palautus ja siitä veloitamme palautumisesta aiheutuneet kulut sekä toimituksesta aiheutuneet kulut.


Asiakaspalvelu

Olethan aina yhteydessä asiakaspalveluumme mahdollisissa ongelmatilanteissa.
- e-mail: info@hirnuinen.fi
- Txt tai WhatsApp: +358 41 7425587